Thor pörölye Creative Commons License 2002.06.11 0 0 188
No És a következô terv?

Szentendrei HÉV: kéregvasútként a Bathányitól az albertfalvai vasútállomásig.
-leágazás: Bathányinál a duna alatt a Március 15-e térre, majd onnan kéregvasútként a dunaparton a Kvassay zsilipig, onnan emelt pályán a Csepeli üzleti negyed területén (a toronyházak közt jól mutat a magasvasút), majd a munkáskörúttól az M0ig felszínen.
+HÉV szentendrétôl visegrádig.

Esztergomi HÉV: a vasút pályályán, végig a körvasúton, Kôbányánál ráfordulás a Kelenföld felé menô vasútra és végállomás a Kelenföldi pályaudvar érintésével a Déli pályaudvaron. Frankó kis feltáró gyorsvasút lenne.

Hmmm?

ui. még vannak ötleteim, mert egyszer, mikor felvételiztem az Ipar frissen induló építészszakára készítettem egy rendezési tervet a városnak, felvételi anyagként. (az most más kérdés, hogy hányingerem támadt a belterjtôl:()

Üdv!