Thor pörölye
2002.06.11
|
|
0 0
188
|
No És a következô terv?
Szentendrei HÉV: kéregvasútként a Bathányitól az albertfalvai vasútállomásig.
-leágazás: Bathányinál a duna alatt a Március 15-e térre, majd onnan kéregvasútként a dunaparton a Kvassay zsilipig, onnan emelt pályán a Csepeli üzleti negyed területén (a toronyházak közt jól mutat a magasvasút), majd a munkáskörúttól az M0ig felszínen.
+HÉV szentendrétôl visegrádig.
Esztergomi HÉV: a vasút pályályán, végig a körvasúton, Kôbányánál ráfordulás a Kelenföld felé menô vasútra és végállomás a Kelenföldi pályaudvar érintésével a Déli pályaudvaron. Frankó kis feltáró gyorsvasút lenne.
Hmmm?
ui. még vannak ötleteim, mert egyszer, mikor felvételiztem az Ipar frissen induló építészszakára készítettem egy rendezési tervet a városnak, felvételi anyagként. (az most más kérdés, hogy hányingerem támadt a belterjtôl:()
Üdv! |
|