Józan Polgár
2002.06.09
|
|
0 0
166
|
ontalan:
"A 4-es metró, ha nem is 20 perc alatt szeli tá a várost, bizonyos, hogy jobb teljesítményt ad, mint a helyette elképzelt felszíni megoldás."
Nem, nem ad jobb teljesítményt az átszállások és a mozgólépcsőzések miatt. Metrót nagyobb távolságok összekötésére érdemes indítani. De a 4-es metrót a legtöbb ember rövid távon használná fel, a Móricztól a belvárosig, és ott megint át kéne szállnia.
Értsd már meg, a Ferenciek terétől Újpestig vagy a Deák tértől a Határ útig menni nem ugyanaz, mint a Móricztól a Kálvin térig utazni. A metró nagy távolságban tényleg gyors, de ha csak azért mozgólépcsőzöl le, hogy menj két megállót a metróval és utána megint mozgólépcsőzz, az lassabb mint a villamos.
A 4-es metrónak akkor lenne értelme, ha mondjuk Nagytétényből Újpalotára menne. A metró azért van, hogy átszelje az egész várost. Namármost az M4 nem ezt tenné. Kétszer átszállni csak azért hogy 3-4 megállót metrózz, hát, annak nem sok értelme van.
|
Előzmény: ontalan (152)
|
|