AnyHun Creative Commons License 2002.06.09 0 0 126
AnyHun:
"A villamosok sem konganak az ürességtöl. Szintén látható."

És? Ez mennyiben befolyásolná a Rákóczi út felé menő villamosok utasszámát? Aki addíg a 47-essel vagy a 49-essel járt, az a 7-es busz villamosra váltása után is a 47-essel és a 49-essel fog járni.
Ebben az esetben a két villamost el kéne venni a kiskörútról, tehát külön meg kell oldani a csarnok környéki utazást. Vagy ugyancsak át kell szállni a Rákoczi utra.
AnyHun:
"A tervek ugye az autos forgalom korlátozásával (is) számolnak."

Milyen tervek?

Amiket az itt mán emlegetett lakossági forumon emlegettek. Ami parkolási számokat emlegettek, az ugyanis de facto ezt jelenti.
AnyHun:
"A lakotelepi részek sem fognak kihalni, de okos emberek azt mondták, hogy a buszt és villamost is ritkitani akarják."

Látod? Ugye mondtam, hogy csak szívatni akarják a jónépet ezzel az egész 4-es metró projecttel.

Lehet, és én sem vagyok az örök igazság egyedüli letéteményese. De akkor, ha szerinted ilyen remekül levezethetö érvrendszerek szolnak a Metro ellen, akkor tisztelt politikusaink miért nem merik megkérdezni a Budapesten lakokat ezügyben? Mert azért az fura, hogy ez valahogy senki programjába nincs benne. Alkalmasint S.M.-ében sem, és támogatói is elég hülyeséget beszéltek ezügyben.
A kapacitásvitában meg nem szállok be, mert én nem áltam le strigulázni, és az elvi számokat már többször láttam megdölni a gyakorlatban. Az utazás kényelme pedig egy erösen szubjektiv valami.

Előzmény: Józan Polgár (125)