Ez egy konkrét hétvégi futam volt.
Ha egyszer meg lehetett csinálni ócska pályán, rossz lámpaprogtammal, régi villamossal, akkor megfelelő modernizálással működhet a dolog.
"nagy cumok miatt olykor nem is sikerül egy lámpaváltással átjutni."
..ez az idővszteség a metrónál is játszik...
..lehet, hogy nem annyira? lehet. Ugyanúgy, minr egy korszerű, gyors utascseréjű villamos esetében..
"Alkalmasint a villamos se arra megy amerre te akarod. De a busz sem. Igy tuilajdonképpen minden tömegközlekedés és autoval a parkolokeresés is többletutazást generál."
Csak az a kérdés, hogy mennyit... egy jó HÁLÓZAT ismérve, hogy keveset. Az M4 SOKAT. És ez a baj.
Az igazság nem az általánosságokban, hanem a konkrétumokban van (pl. ezért írtam, hogy ne Madriddal példálózzunk, más város, más szerkezet, más anyagi lehetőségek, más talaj(!!)). szerintem.