HARLI
2002.06.04
|
|
0 0
722
|
Szerintem ne ess kétségbe, a hiba okaként mindenképpen elôször a mechanika állapot-visszajelzô tárcsát kell kiszerelni, majd megtisztítani, friss zsírt tenni rá. Ez egy körkörös, a mechanika éltal forgatott érzékelô tárcsa, tele van érintkezôkkel, és folyton jeleket ad a procinak, hogy milyen funkció van éppen bekapcsolva, mit csinál és melyik irányban a szalag. 98%-ra mondom, hogy az a hiba oka!
Ha az kontakthibás, akkor meghülyül totálisan az egész mechanika. Nekem Nokiám volt, ez történt vele, és kifűzött állapotban kiadta a kazit, ami nem volt túl jó megoldás. A szerviz kapásból 8-at mondott rá, erre kibeleztem, megcsináltam, ma egy barátomnál van, és azóta kifogástalan (kb 2 éve). |
Előzmény: clark (721)
|
|