Nah, orommel latom, hogy feleledt a topic :)
egy elobbi kerdesre valaszolva: en mar vegigjaccottam 10 evet a minardival is, meg a tyrrell-lel is. a 30 millio pontot meg nem sikerult sajnos soha elernem :( :))
de nem is ez a lenyeg. ja, regebben feketetigris neven voltam fenn :))
masik kerdes: amirol anno beszelgettunk, azt megcsinaljuk-e?? marmint azt a szinte bajnoksagot?
frank, az en taktikam a minardinal es a tyrrellnel szinte ua, mint a tied. Diniz es Takagi megszerzese, partner motor, es minel tobb penzes szponzor, lehetoleg a kis penzuek kozul is, nagyobb csak egy-ketto, team-szponzor hejett, dupla penzzel. en nem szoktam reszvenyt eladni: ugy a 8. futam tajekan adnak eleg sokat kolcson, azt veszem fel 48 futamra. a feljesztes az elso evben telleg gaz. en az elso evben fel szoktam a cad-camot huzni, igy a 2. evben szinte mindig sikerul befejezni a fejlesztest. a 3-as szakemberek kozul nagyon tudom ajanlani a Tyrrell mernokeit, azok nagyon olcsok, azokat erdemes megszerezni...
nehany erdekesseg eddigi palyafutasom alatt: 1. evben 2 eves work szerzodes a peugeot es a minardi kozott, 1 eves a Ford es a Tyrrell kozott :))
erdemes a motorgyartoknal mindegyikre ranezni az elso futam kozben vagy 20% cm-mel, hatha valamejik akar workolni. mert ha igen, az nagy segitseg. meg az is, ha 2 evre tud az ember szerzodest kotni...