Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.05.27 0 0 382
Még nem szedtem szét ilyet, de mivel japán és főleg NISSAN a következőt tudnám javasolni (feltéve ha valamelyik műszer háttérvilágításáról van szó): kormány le (nem muszály, de klasszisokkal kényelmesebb), az órákat körülvevő keret lecsavarozása (ez kb a bal oldali szellőzőrostélytól a középsőkig tart) durván 8 csavar lehet, ha olyan mint a sunny akkor van még három patent (jobb rostély az órák felett pont középen és középrostélyok felett) amit úgy jön le, hogy a burkolatot kissé (finoman) lehúzva csh-val pattintható ki (törésveszély elkerülése végett!) aztán műszerfal ki csatikat óvatosan lehúzod kilométerspirál nincs úgyhogy no para, és a nagy foglalatú izzókkal babrálj (ua mint parkfényizzók a fényszórókban) a sapka óvatosan lehúz rá az újra, TESZT és vissza az egész! Remélem nem volt túl ZAdyfkvbVARjusduyéofhobOS!! :-))
Előzmény: PRIMERA_P11 (380)