Kedves rocky!
Please... Ennyire naív nem lehetsz... Ha kiszámláz a telefonszolgáltató valamit egy ügyfélnek, akkor bizony pontosan tudja, hogy ki az ügyfél. Söt. Még ennél sokkal többet is tud. Részemröl nem szeretném, ha egy más cég a vevöimmel való pénzforgalomba belelátna. Különösen a konkurrenciát nem szeretném itt látni!!!
Én nem ezt mondtam! Ez egy háromszereplős buli: szolgáltató, telefontársaság, ügyfél. Ugyan igyekeztem megkülönböztetni a két szolgáltatót, ha mégsem voltm érthető, akkor bocs. (A nyőgdécselő kisasszonynak nem kell feltétlenül tudnia, ki a hívó fél, ott a zsozsó a lényeg. Azonosítani így is csak a telefonszolgáltató tudja.)
A következő kérdés, hogy a telefonszolgáltatónak mennyiért éri meg az internetszolgáltatás.
A költségek állnak egy fix és egy fajlagos részből. A fajlagos rész az a költség, amely akkor keletkezik, ha én 1 perccel tovább beszélek.
(Ebben nincs benne a beruházás, hálózatfenntartás stb. költsége).
A telefonszolgáltatónak e költség felett már megéri szolgáltatni, ha az plussz szolgáltatást (forgalomnövekedést) jelent.
(Egészen addig, amig a beszélgetős forgalom nem kezd átterelődni az INTERNET-re. !!!)
Sajnos nem tudom, mennyi ez a költség.
Harmadszor az 100 Ft-ot hasraütésre mondtam, nem tudok konkét költségadatokat. A költségszámításhoz azonban értek annyira, hogy tudjam, hogy csak annak az adatnak hiszek, amit magam hamisítottam. :-) Mennyi volt a DT-nél a havi alapdíj 2 évvel ezelött?