Köszönöm a gyors válaszokat, és a jókívánságokat párom nevében is!
Leggyengébb Láncszem, Sir Balambér:
Az akciós Picasson én is gondolkodtam, különösen, hogy a házunk sarkán van egy Citromkereskedés, sőt ültünk is már benne egy próbakör erejéig. Az 1,6-os motort azonban kicsit gyengének tartom, a Yaris 86 lova után, nomeg a Picasso méretei miatt is. Emellett sok bp.-i menet, parkolóhely-vadászattal, stb. is várna az autóra. Meg nekem az túl buszos...Bár a nejem kosaras volt, és érdekes módon vagy a nagyon kicsi (Matiz, Yaris, Twingo, Ka) vagy a nagyon nagy (Picasso stb.) kocsikban érzi jól magát. De azért, ha jobban lesz lemegyünk megint a Picassot megnézni.
De 307-esben még nem ült.
Fordból eddig egy ősöreg Fiesta, céges Escortok, és egy Ka volt terítéken. Ez utóbbit imádta, én mérsékeltebben, de nekem sok gondom is volt vele, részben a nyaralások kapcsán a méret, részben pedig a szervízgondok miatt. (30.000-nél teljes fékcsere, zörejek, nyikorgások, ajtók illeszkedése, alkatrészárak, fogyasztás) Az első Yarisunk ehhez képes maga volt az igénytelenség csúcsa, 2 év (70.000 km) alatt ment el annyi a szervízre, mint a Ka egyetlen 30 ezres szervízére. Érdekes módon a második, 1,3-as Yarissal már több gond volt, de ezek inkább csak apróságok, meg nem is akarok már ennél jobban offtopic lenni.
Na visszatérve a Fordra, fent van a listán, de még nem az első helyen...
CommandAir:
A 90 lovas HDi milyen lehet a 110-eshez képest, a kereskedő szerint húz úgy, mint egy 1,6-os, de ezt azért kétlem, legalábbis a gyári gyorsulási adatokat nézve, mely szerint legalább 2 mp a különbség.
Monyesz:
Mi a különbség a két (Citrom,PUG) 1,6-os motor között?