Szykla Creative Commons License 2002.05.14 0 0 207
Kedves Andy Capp!
Ha nem írtad volna is, sejtettem, hogy valami elfuserált egyetemi oktató lehetsz. Abból, hogy saját érvek helyett folyton külföldi tudósokkal való személyes kapcsolataiddal kérkedsz.
Algebrából is csak négyes-ötösöm volt, nem hiszem, bármennyire pocsék előadó is voltál, hogy ne tudtam volna nálad is levizsgázni. Csak kerestem volna valami értelmes jegyzetet vagy tankönyvet, amiből megtanulhatom. :-)

Szeretsz csúsztatni, soha sem mondtam, hogy programozó vagyok, ha az akartam volna lenni, nem az ELTE számtechtanári szakát végzem el másoddiplomás képzésként. (Apropó, te sem ide írkálnád nekem a hülyeségeidet, ha épp egy valamirevaló tudományos munkán dolgoznál... Vagy a Fidesz bukásával te is munkanélküli lettél? Szóval pártkatona vagy?)

A FORTRANT egyébként csak megemlítettem, ugye te sem gondoltad komolyan, hogy annak idején is csak ezt az egy nyelvet tanultuk? Természetesen pl. Basic nyelven is írtam néhány programocskát, de nem tartottam fontosnak megemlíteni. (Egyébként tízezer soros Pascal programot valószínűleg írtam már, de én nem kilobyte-okban mérem egy program értékét. S milyen alapon nem tekinted programozási nyelvnek a logot, prologot, amiről már szó volt? Az assemblyt, ELAN-t és a Delphit azért nem említettem, mert épp csak belekóstoltunk.

De ugyan miért kellene egy tanárnak programozónak lennie? Megint fogalomzavarban vagy. Ami egyébként egyetemi oktatóknál néha előfordul. Csak azt az egy fát látják, amit évtizedek óta nyesegetnek...

Sajnálom, hogy nem érted, hogy mi köze a vákuum nem-ürességének a foton energiaveszteségéhez, miközben évmilliókig halad benne. Azt ugye tudod, hogyan kell kiszámítani a fény vákuumbeli sebességét a vákuum dielektromos állandójából és a vákuum mágneses permeabilitásából?