Én azt nem is állítottam, hogy nem szorítja meg, csak azt, hogy azért nincs olyan. Az igaz, hogy nagyjából 80-160 között rugalmasabb, mint a V6, HA NEM VÁLTASZ. Ha a V6-ot pörgeted, akkor azért ott lehet hagyni a TDCi-t.
Egy német ismerősömnek TDCi-je van, és tettünk egy (pontosabban két) próbát: párhuzamosan indultunk két sávban, egyenlő feltételekkel (mindkét autóban ketten ültünk, csomagok nélkül és mindezt sofőrcserével is megismételtük). A 160 km/h fölötti tartományban (az utaim felét teszem meg így) a tádét vezető ember mindkét esetben megnézhette a V6 távolodó hátsó fertályát, már csak a nagyobb teljesítményből következő magasabb végsebesség miatt is:-) Egyébként ebben szerintünk nagyobb a különbség, mint amit a katalógusban írnak.
Az egy más kérdés, hogy normál használatra a tádé tökéletes, és csak 6,5 litert evett, míg a V6 9,4-et. Tehát nem vagyok a tádé ellen, csak szerintem sokkal élvezetesebb a benzinest vezetni.
Különben meglepően csendes a TDCi, de az azért marhaság, amivel reklámozzák, hogy a hangja, akár a V6-é... a két autó hangja között körülbelül akkora különbség van, mint egy IFA és egy modern teherautóé között, vagyis ég és föld.
Összefoglalva: a TDCi nagyon klassz, de azért nem cserélném el rá a V6-ot, még a józan gazdasági megfontolások ellenére sem.