PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 367
A gyári helyen, csak ki kell venni a papírszűrőt, és a helyére betenni a sportszűrőt. Nekem K&N típusú van, még a P10-esbe vettem, de szerencsére a szűrőház mérete megegyezik P11-esével. (Buta japánok kitalálták, hogy ne kelljen annyi féle alkatrészt gyártani, bezzeg a németek, ha nem tudod fejből az autód alvázszámát nem kapsz hozzá alkatrészt.) A szűrőt később Neked kell tisztogatni 5-10e km-enként. Ezt a tisztító szettet külön kell megvenni. Az egész kb. 23-25e ft-ba kerül, de főleg kisebb teljesítmnyű autóban ez a legolcsóbb tuning. Így egyébként 0,5-1 literrel a fogyasztás is lejjebb megy és a teljesítményre sincs rossz hatással. :) Van olyan verzió is - direkt szűrő - amikor az egész szűrőházat ki kell dobni, és a cső végére kell egy kúp alakú szűrőt feltenni.

Ha kell tudok mondani "lelőhelyeket".

Üdv: Jani