MagyarOpelMantaClub
2002.04.24
|
|
0 0
1104
|
Abban az időben az a Renault is komoly volt. Van egy ilyen anekdota, hogy a Ferjáncz kiment németországba az Irmscher-hez, hogy kipróbáljon egy Ascona 400-at. Akkor úgy volt, hogy hivatalosan lesz magyarországi Opel Kereskedelem. Ez később ki tudja miért kútba esett, tehát a teszt hiába való volt. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy átvette az autót és vele egy gyári BMW csapatból kiküldött navigátort. El is indult a próba, Ferjáncz ugye a hazai viszonylathoz szokva (ha tönkre megy az autó nekik kell megcsinálni) a mega tempójában autózott, a navigátor folyamatosan utötte a hátát, hogy "gyorsabban Attila, gyorsabban". Mire ő, nem lehet, szét fog menni az Opel. Erre a navigátor: az legyen az Irmscher baja, minek adták oda. A teszt jól sikerült, az Opel nem esett szét, sőt Ferjáncz el volt ragadtatva. Aztán még sem lett belőle semmi sem. :((
Képzeld el, lehetett volna jónéhány évig a gyári Opel csapatban magyar pilóta, eb-n és vb-n is. |
Előzmény: irba (1103)
|
|