T.Z.
2002.04.22
|
|
0 0
2513
|
Hali mindenkinek!
Sajnos a talira nem tudok menni, de leírom, milyen jól megtréfált az autó. Voltam a szervízben diagnosztikán. Ott kezdődött a dolog, hogy a motorháztetőt kinyitva az elektronikás srác szája eltátódott, mondván, ilyen befecskendezőrendszert ő még nem látott ( 1.9 központi injektor Solex Fenix 1B ). Nagy nehezen felismerte a műszer, hogy milyen autóról is van szó, aztán indult a diagnózis. Mindent rendben talált. Aztán kiderült, hogy a kipufogó-leömlő öntvényem elrepedt az idők folyamán - utóbb belegondoltam, lehet, egyik régi padkázásom is belejátszott ebbe -, amiből az új 55.000 Ft, így marad majd az öntvényhegesztő pálca használata :-)). Majd szombaton ellenőrizve a repedést észrevettem, hogy csöpög a benzinem. Autóelektronikás barátommal leszedtük az injektorfedelet, megigazítottuk a nyomásszabályzó egyébként tökéletes állapotú tömítését, ami elengedte a nyomást. Összeraktuk és gyönyörűen működik. Ja, és a német-témához visszatérve a legtöbb autónak nem állítható a benzinnyomás-szabályzója, az enyémnek is állítható ( meg gondolom az összes 405-nek ). Ez sokkal jobb megoldás, mert ráteszel egy mérőórát és bármikor a pontos értékre be tudod lőni. A műszerfal is kapott néhány szivacsdarabot, hogy ne zörögjön annyira, volt egy alvázmosásom is, így teljes a lelki béke :-)). Remélem, most már megembereli magát az autó, éppen ideje lenne.
Üdv:
Zoli |
|