LMzo
2002.04.20
|
|
0 0
5
|
Azért amerre én járok, főleg M3, ott a saját szememmel láttam, mikor a Gyöngyös utáni szakasz megépült (96 utáni idők), és az M5 is tovább lett építve. Ez mind 75 utáni és használható. Igaz nem állami, de az egy másik téma, a hír nem is hangsúlyozta az állami jelzőt. Hiba volt, hogy mszp nem bontotta föl az mdf kormány rossz konc. szerződéseit. De a fő hibát az mdf kormány követte el, ha nem csal a memóriám, és majd most lehet államosítani az M5-öt is lassan, meg is teszi a köv. kormány (mszp). M7 minőségére kíváncsi leszek, mivel alul otthagyták tavaly a "jó kis" betonlapokat, amiknek ugye nincs jó alapjuk. Ugyan ezt cáfolták minap, de magam szemével láttam a teljes építkezést naponta, a beton "alulmaradt". |
Előzmény: Keveházi János (4)
|
|