GRoman Creative Commons License 2002.03.29 0 0 799
pok_ussz:

Egyelore csak agyalok, nem biztos, hogy a Clio Quasimodo mellett fogok donteni... Az uj 1.6-os Dynamique boki a csoromet, a Totalcar teszt szerint az mar megmarad az uton... Igaz, hogy annak kedvezotlenebb a kotelezo biztositasa, de hatha lehet vele nyomatekbol is kozlekedni, es akkor nem szlopal annyit, mint a kis porgosek...
Az alternativa a Fiat Palio Zsebsportwagon, abbol 1.6-os mar nincs ujonnan, ugyhogy valami kevesett futott peldanyt kene hasznaltan megcsipni...
A Fabigyot en is neztem, de ergonomiailag rettenetes. Az meg hagyjan, hogy a kozepen tomott ulesrol folyton le akar esni az ember, hanem azok a durung vastag elso oszlopok a fele utat kitakarjak. A Thaliaba becsusszanva viszont jol ereztem magam. (Szoktak panaszkodni, hogy a kormany tul vizszintes, vagy tul fuggoleges, nekem pont jo helyen volt.) A pedalrend persze ennek sem az erossege, mint a francia autoknak altalaban.
Eredetileg Alfat szerettem volna, de abbol az en penzemert nem kapni olyat, aminek ne lenne gyanus az eloelete... Ebbol az iranybol indulva viszont erthetove valik, hogy a Thaliaval kapcsolatban a legnagyobb fenntartasom az, hogy a Cliohoz kepest fel van emelve, es igy nem lehet vele elvezetesen kanyarogni. Nem vagyok az ultetes hive, de mit gondoltok, vissza lehetne ultetni a Thaliat legalabb a Clio magassagaba? (Amugy az 1.6-os Bruthalia jobban gyorsul, mint a 146 1.6TS, de psszt :-))

Előzmény: pok_ussz (796)