csz Creative Commons License 2002.03.28 0 0 43
"Érdekelne ugyanez a kimutatás 97/98-ból...
Tudod-e, hogy akkor a kiemelkedő termék a kamatozó kincstárjegy volt, a kiemelkedő reklámozó az Államadósságkezelő Központ, a reklámcég pedig az Ogilvy & Mother?"

Azért ennyire ne legyél nagyonhülye.

A kamatozó kincstárjegy egy termék, aminek piaca van, és mint ilyennek szüksége van reklámra.

A Diákhitel köztéri reklámja színtiszta kormánypropaganda, amire semmilyen racionális szükség nincs. Az érintettek jelentős része megtalálható az oktatási intézmények területén, így lehetett volna olcsóbban és hatékonyabban propagálni.

A Széchenyi tervről tényleg jobb nem is beszélni. Nem tudom emlékszel-e, hogy pár éve a beharangozásakor százmilliárdokról volt szó. Az ellenzék már akkor szólt, hogy ha a 0-hoz hozzáadjuk az autópálya százmilliárdokat, abból még nem lesz SZT. Pontosan ez történt, SZT gyakorlatilag kormányreklám, látszatintézkedés + klientúrajutalmazás, gazdasági hatása elenyésző.

Írod:
"SZVSZ még mindig jobb a SZT-t, a diákhitelt meg az MFB-t reklámozni."

MFB - az ország bankja.
Ez a top hülyesség. Országnak nincs bankja. Országnak kincstára meg költségvetése van, amit demokratikusan választott intézményrendszerén keresztül ellenőriz.
És senkinek sem esik le, hogy ez a kommunizmus.
A sok műveletlen Kádárra kondícionált szavazó be is veszi, ismerős neki a szöveg.
Állam bácsi majd gondoskodik rólatok, de azt ne akarjátok tudni, hogy honnan van a pénz, és hová kerül. Álmodj szépeket, de ne gondolkozz, és fogd be a szád! Birkák előre!

Előzmény: Fuly (6)