Én úgy gondolom: annak, hogy mennyit adnak el egy autóból, nem sok köze van a műszaki színvonalához. Ha érvelni kell, nem ezt kell elővenni - sőt, valóban objektív érveket nem is lehet találni, mert MINDANNYIAN különbözőek vagyunk, más dolgokat szeretünk.
Ezért találtam Type-R megjegyzését erősnek, mert amit ő mondott - miszerint egyértelműen jobb a Stilo - véleményem szerint olyan ember mondhatja ki ebben a formában, aki:
- Mind a Stilo, mind a 307 összes variánsából birtokol egy-egy példányt, és rendszeresen használja őket;
- Biztos abban, hogy preferenciái találkoznak a létező összes többi ember preferenciáival.
Melyik igaz ezek közül Rád, Type-R? Vagy talán csak nem a köztudott franciafóbiád uralkodott el rajtad? :-))
A marketing tekintetében: én ebben dolgozom. Ez a szakmám. Úgyhogy kissé nagyon nem vagyok megvezethető ilyen módon. Sajnos tudomásul kell venni, hogy a szlogenek és sajtószövegek a gondolkodni nem képes embereknek vannak kitalálva, és ilyenek olyan sokan vannak, hogy bármit el lehet adni a világon marketinggel. Ez viszont, mivel mindent így adnak el, önmagában egyetlen terméket sem minősít; a jót ugyanolyan kábítással értékesítik, mint a gagyit.
Következésképp a két modell közötti különbségeket mindenkinek magának kell megítélnie. Számomora pl. az 1.6-os Stilo teljesen élvezhetetlen volt a 307-hez képest a rétestészta áttételei miatt, de önmagában is. Ettől azonban még nem mondom azt, hogy a 307 ultimate módon jobb, hanem leírom ezt a benyomásomat, és leírom, hogy MIÉRT mondom ezt; nem minősítek, hanem hagyom, hogy az olvasó megeméssze a dolgot, és saját, egyéni preferenciái közé illessze. Miért kellene neki úgy gondolkodnia, mint nekem?
Az internet keretei között egyedül ezt a módszert találom némiképp értelmesnek, ugyanis minden más szvsz nem az autók, hanem az emberek közötti különbségeket domborítja ki. Lehet, hogy türelmet igényel, hogy hosszasabban ír az ember egy autóról, de legalább leszűrhető valami abból, amit tapasztalt.