TgY Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1520
Tény, hogy a 307-el a Pug alaposan kesztyűt dobott a konkurencia arcába, s a potenciális német-autó vásárlójelölteket is alaposan megingatja.
A közeli jövőben tervezem régi Astrám lecserélését, s viszonylagos konzervatív beállítottságúként sokáig csak az Astra G árlistákat, opciókat nézegettem. Hiába írtak jókat a Focus-ról s még jópár konkurens modellről, az avantgárd, merész forma s megoldások engem inkább taszítottak mind vonzottak. A 307-el viszont a Pug olyat alkotott, ami új formája, megoldásai ellenére még az ilyeneket is mint én, egyből megfogja. A felszereltség/ár viszonya meg egyenesen az érdeklődés kozéppontjába állítja.
Nem tudom hogy a Pug-nak mekkora a nyeresége ilyen árak mellett, a közelmúlt cikkeiből kiderül, hogy a konkurencia a magas költségekkel küszködik, amit így-vagy úgy, de a vevőkre próbál hárítani, s ebben kiemelt célpontok a diesel autók hívei.
Persze a Pug még adós egy-két beigért ill. elvárt dologgal a 307 kapcsán (pl. 1,4 16V moci, az elektromos rendszer bizonytalanságának kiküszöbölése, stb.), amit lehet hogy nem tudok megvárni. Mindenesetre ha végül nem a Pug mellett döntök majd, a véleményem akkor is az marad, hogy a 307-el nagyott alkottak.
Előzmény: zsuri (1514)