Na emberek, megtörtént, amitől már nem tartott nálunk senki: másodszor is meghalt az autó...:-((
És ismét nem voltam ott, szegény kedvesemet ijesztette megint halálra! STOP! felirat, teljes leállás, elektromos zavarokkal (pl. ablaktörlő beindulás, csomagtartónyitó blokkolása), és valami le is égett a motortérben, mert az autóban átható elektromos bűz terjengett.
Úgyhogy ismét tréler vitte a gépet, ezúttal nem a Centrálhoz hanem Kovácsékhoz. Az Assistance szerelője - aki múlt kedd óta dolgozik itt, úgyhogy talán no comment - szerint BSI beázás vagy indítómotor leégés vagy generátor leégés, amike nekem nem jnnek igazán össze a hibajelenségekkel, de a BSI miatt végülis minden lehetséges, és mindennek az ellenkezője is. Az akksi ezúttal teljesen OK a mérésk szerint.
Most mondjátok meg, mit csináljak? Ti mit tennétek? Elvesztettem a bizalmat az autóban. Továbbra is nagyon jó autónak tartom, de sajnos az én példányom nem megbízható. Ha belegondolok, hogy egy héttel korábban az Alpokban is ragadhattunk volna ezzel, hát különösen keserű a szájízem; a minimum, amit elvárok az autótól, hogy ne hagyjon cserben.
Innentől kezdve bármit csinálnak is vele, az lesz az érzésem, hogy várhatom a következő meghalást... Mikor? Hol? csak a jó Isten tudja...
El vagyok tehát keseredve. Miért nem működhet úgy, mint Nektek, mint bárkinek?
Az ürömben csöpp öröm, hogy egy kétliteres 406-ossal járok most, mint csereautóval. Nincs olyan jó mondjuk mint a 307, de legalább mozog, mégpedig igen szépen.
És mi lesz, ha lejár a garancia?! A gatyánk rámegy ezekre a dolgokra! Keresem a legjobb megoldást, de egyelőre nem tudok tiszta fejjel gondolkodni a témában...:-((