Tomika, tény, hogy azon én is elgondolkodtam, hogy egy balívű kanyarban hogyan csúszhatott át balra, ez nekem is fura.....
De mindenestre akárhogy is, nagy f...ság volt 100-al repeszteni arra. Sôt, felelôtlen esztelenség.
Arra célzol, hogy esetleg a rendôrkocsi is szabálytalan volt és az ment át a túloldalra?
Hát, nem tudom. Nem vagyok szakértô csak azt láttam, hogy az Astrát valósággal "belelôtték" a villamossíneket szegélyezô részbe. Azért az is furcsállnám, ha olyan pozícióba került volna abban az esetben, mikor ô volt a szabálytalan.
Az meg talán nem teljesen mindegy, hogy be volt-e lôve. Valahogy nem szívesen képzelem el, hogy esetleg egyre több benarkózott barom kóvályog 4(3,2) keréken az utakon. Ne ez legyen már a divatos, a menô, hogy belövöm magam, aztán kocsiba és irány az forgalom!!! Ez már majdnem olyan szemétség, mint aki HIV fertôzött, és ennek tudatában szexszel mással...
A rallys haveroddal kapcsolatban: esetlegf egyszer majd más hal meg, mert ô nem bírt lassabban menni... ilyen nincs. Aki közúton megy, tudomásul kell vennie, hogy ez veszélyes dolog, és minél inkább azzal törôdik csak, hogy neki mi a jó, annál veszélyesebb, fôleg másokra.
Ha valaki rendszeresen versenyzônek érzi magát és így is vezet közúton, az aligha alkalmas arra, hogy jogosítványa legyen, bármilyen jól is csinálja. Annak valami személyiségzavara van.
Egyébként úgy hallottam a legjobb F-1 pilóták nagy része a magánéletben rendkívül nyugodt, megfontolt és nem száguldozós vezetô. Pedig ôk azért tudnak valamit...