oszkaar Creative Commons License 2002.03.17 0 0 143
Sziasztok,

Kösz az eddigi valaszokat.
Most azon gondolkozom, ha az autoklimat kihagyom, akkor mar 1000€ a különbseg. Tulkeppen nekem nem nagyon tetszett, mert amelyikeket probaltam, hat kicsit mintha összevissza fütöttek volna. 20 fok volt beallitva es a labam majdnem megsült, at kellett allitanom, hogy ne oda fujja. Az automata szelvedöparatlanitassal is meggyült a bajom, azt hittem az a jel szolgal egyszerüen a szelvedöre iranyitasra, de aztan csak elkezdett izombol fujni. Az en altalam kiszemelt egyebkent Daniabol jönne (reimport), ahol az fütöszal alap a szelvedöben (meg meg sok mas egyeb), ugyhogy ez az opcio nem erdekel. Pont emiatt azonban korlatozottak a valasztasi lehetösegek, ugyhogy nem tusok masik felnit valasztani.
Közben lattam ma egy tökfekete belsejüt (igaz, hogy bör volt es csak kivülröl), es nem tünt tul vadsötetnek. Tenyleg a feketenel csak az üleshuzat fekete, vagy a padlokarpit is? Vegülis a mostani kocsim is fekete belül, csak nem egyöntetü.
Mennyivel kenyesebb egyebkent egy plüss huzat, mint az egyszerübb?
A szahara-metal tulkeppen homokszin, de nem tudom, hogy otthon minek nevezik, mert a ford.hu nemigazan böbeszedü (prospektusban a fekete fölött van pont).
Ennek az alu-design cserenek mik az anyagi vonzatai? Van valami trükk a cserenel?
Ugy tudom, hogy a csodaoraban (nekem nem tetszik) az inditasgatlo is villog magaban, riaszto nelkül. A lopast talan inkabb az hiusithatja meg?
Probaltam egy Citroen C5-öt automataval, az tenyleg nem volt gyenge, de a Fordet elegge leszoltak. Allitolag hamarosan kihoznak egy ujat ök is (talan ötsebessegest). Nalunk egyelöre azert is kiesett, mert nejemnek friss a jogsija, ha most automataba ül, akkor sose tanul meg valtani.
Sokat utazunk autopalyan (egy ut haza ezer kilcsi), ugyhogy a tempomat talan meggondolando. Regebben többször is begörcsölt mar a talpam.

Valaszoljatok holnap delig legyszi az alu-design beszerezhetösegevel kapcsolatban.

Joccakat, Oszkar

Előzmény: Jomika (142)