FriciBácsi: Ha megáll az óra a rotor beragadásakor, akkor sürgősen vidd szervizbe, mert a kilincsműnél vagy a rugóháznál fogazási hibát, vagy méginkább valami kóválygó szennyeződést is jelenthet, és ha egyszer túlerőltetés miatt több kerék foghíjas lesz, akkor az súlyosan sokat jelenthet forintábilisan. Az órának megítélésem szerint egy nagy karbantartásra lesz szüksége, szét kell teljesen szedni, kitisztítani, újraolajozni, és bizonyára egyenesbe kerül. Eszerint Zenithék sem tökéletesek...
ERZENO: Miért baj az aranytokos Omega? Én pont az ilyet komálom, ha Neked ennyire nem jön be, elcserélhetjük acéltokosra...
MESSERSCHMITT: Kit érdekel, mit vesz egy macho! Én egy megfáradt, rozoga családapa vagyok - mint Oyster, nekünk a klaszikus, finom darabok tetszenek. Te meg gyúrjál tényleg szorgosan, mert ahogy a Zenokat elnéztem, hát tényleg egy átlagembert maga alá temet. Azt nem tudom mitől pilótaóra a pilótaórájuk. A dimenziói miatt egy átlag vadászgép utánégető nélkül fel sem tud szállni, ha a fedélzeten van, bár végülis ha ledobják az ellenre, biztos minden rombadől az égből pottyanó megatonna acéltól. Lehet, hogy erre gondoltak?
GYULA KIRÁLY: Sok szerencsét a Le Boutique-s vonalhoz! Nem tudom, egyeseknek miért nem esik jól, de én egyáltalán nem vagyok elkeseredve, ha rajtam kívül valaki másnak is sikerül valami!
ORAGYUJTEMENY