Ford Petrányi üllöi út.
Dizel mondeo, olajteknöcsere.
Csere után csak másnap tünt fel, hogy a kocsi nem megy, a fordulatszámmér? pörög mint egy benzines.
Mivel nem volt idöm csak 2 hét múlva vittem vissza reklamálni. (nagyon kellet a kocsi)
Elöször azzal próbálkoztak, hogy én csináltam vele valamit. Megbeszéltem velük, hogy nem és nézzék csak meg az autót jobban. Nagy nehezen kiderült, hogy _nem_a megfelel?, gyári el?írásban szereplö alkatrészt tették bele!!! ( Számítógépes nyilvántartásuk van, ami alvázszám alapján köpi ki a szükséges alkatrészek cikkszámát.) Szóval, ha ez az eset Józsi bácsival esik meg a sarki mühelyben, akkor azt mondom OK, de egy márkaszervíz !! Ez szerintem a tecnológiai fegyelem maximális megsértése.
Ráadásul, amikor igaz gariban, de már egy jót tettek bele, akkor nem tudom mit csináltak a kocsival, de tönkrevágták benne a riasztót, és azóta nem nyílik az elektromos tet?ablak sem.
Másik eset.
Mikor meg akartam venni egy ford-ot, akkor a keresked?vel elvittem egy márkakeresked?höz állapotfelmérésre.
Véletlenül, észrevettem, hogy az eladó képvisel?je megkeni a munkafelvev?t.
Na ez volt amikor eldöntöttem, hogy azt az autót nem veszem meg. (Persze lehet, hogy csak a szokásos jattot adta)
Hogy jó példát is mondjak.
Skoda márkakereskedés: Mentes és Tsa. Kispest.
Koorekt hozzáért? munkafelvev?, mikor átvizsgáltattam az autót, és bemondtam a hibákat, mondta megnézik, és ha találnak valamit hívnak.
Igy is volt, hívtak és megkérdezték, mehet-e a javítás!
Mindenestre nekik sikerült bennem olyan érzést kelteniük, hogy a kocsit alaposan átnézték javították, és ezért én elégedett voltam velük, ellentétben a Ford-osokkal.
Üdv.
moga