Lévén, hogy vannak autószerelő ismerőseim, illetve rendszeresen olvasom az autodoktort,eleve kerültem a márkaszervízt. Egészen addíg, míg egy ismerősöm ajánlotta a Honda Pajort Vácon. Különösebb bajom nem volt velük, (egy Nissan sunny 1991-t hordtam még akkor oda, de nem is volt nagy javítás, mindíg megvártam), bár az alapvető átnézésre sohasem futotta az a plusz negyedóra. Nem tudom, mi lett volna a tapasztalat, ha nagyobb szervízre ott kell hagynom.
Honda Royal sztori
Vettem novemberben egy Honda civicet. A dolog ott kezdett gyanús lenni, hogy az előző tulaj a rendszeresen szervizelt autó számláit megmutatta (nem volt kamu) és hihetetlen összegek szerepeltek rajta, néha feleslegesnek látszó dolgokért. Mint a srác mesélte a törött lökhárítót 3 szor vitte vissza mire olyan színű lett amilyennek kéne lenni.(ja a számlaösszeg horribilis) Ezen kívül nyugodt voltam, mert a szerelőm mondta, hogy rendben van a gép, bár a Honda Royal által (náluk állt egy darabig) tökéletesnek mondott autón még azért volt egy 130e-s szerviz.
A dolog ott csúcsosodott ki, hogy mikor tegnap vittem az autót, hogy beállítsák a fényszórót, közölte velem az ürge (HONDA nemtommi Bojtár utca korrektek voltak egyébként), hogy a baloldali lámpában (ami törött volt ) nincs benne az állítómotor. Na az a motor ott van valamelyik Honda Royalos zsebében.
Egyébként volt régebben egy ilyesmi topic ha jól emlékszem, nagyon súlyos dolgokat írtak le a márkaszervizekről. Én azt mondom: NE!!!!!
P