Szia Tigrislábkarom!
Nem találok szavakat....
Bíztatásul elmondom: történetedet olvasva sajnos még mindig én tartom a rekordot: 47 nap az eredeti átadási időponthoz képest és a 7. ígért időpont jött csak be (akkor is én érdeklődtem telefonon, még véletlenül sem hívtak volna fel!!!!)
Amit javaslok neked: hívd fel a górét. Kovács Józsefnek hívják és szerintem korrekt fickó. Vele lehet beszélni, sőt kell is ha ilyen galibák vannak. Szent meggyőződésem, hogy a vele folytatott beszélgetések jelentősen gyorsították a folyamatot. (A 47. nap annak is betudható, hogy viszonylag későn tudtam csak utolérni Kovács urat: kb. másfél hétig kergettem telefonon, mígnem egy titkárnőből szedtem ki valahogy a számát és az időbeosztását! Onnantól kicsit komolyabban vett a kereskedő is!)
Ha kell a száma szójjál, elemilezem.
A CommandAir féle eljárás is bejöhet, én nem próbáltam...
Hiszek abban, hogy mindkét félnek az a jó ha a helyzet nem durvul el és megállapodás születik (és ez nálam meg is történt)...
A kereskedők csak szopatnak feleslegesen (természetesen tisztelet a kivételnek)... a góré a lényeg, neki van igazából ráhatása a dolgokra.
Summa Summarum: próbálkozz a góréval és nyugodtan hivadkozzál arra, hogy a cégük hírnevét komoly veszély fenyegeti, mert a Peugeot-os társadalom és a potenciális vásárlók nagy része már tudomást szerzett ezekről a töketlenkedésekről!
De ne add fel a reményt... ezért az autóért még ezeket a szopatásokat is érdemes átélni... igaz csak egyszer: legközelebb már más kereskedőnél próbálkozok!!!!!!
P.S.: A történet vége sajnos nem happy end: a kompenzációként kapott riasztó tönkrevágta a BSI-met, amit cserélni kellett és emiatt 4x voltam a szervízbe :-(
OSZ