Törölt nick
2002.02.15
|
|
0 0
2451
|
Még csak nem is kell, hogy valaki valamit "rátegyen"!
Ha valaki előfizet az átirányítás bármely esetére, akkor azt a 1515 vagy 1516-ra aktiválva ugynaezt fogja hallani a hívó, ha a B-előfizető nen fizet elő a hangpostára. Ui. a 1515 és 1516 egységes nyaláb-hívószám, ami elviszi a hívót a hangposta üzenethagyásához (illetve saját készülékről felhívva a a 171-tel egyenértékű belépési pontrea a menüben - ez azért is szerencsétlen, mert ha szegény hívó egy aktív (!) hangpostára fut és nyom véletlenül egy *-ot akkor szépen a lekérdezés menüben találja magát!), ami a B-szám alapján (No7 vagy ARF esetén DTMF adja ki!)következik be illetve az A és B szám egyezésének vizgsgálata alapján a lekérdezéshez.
Tehát ha nincs aktív hangposta, akkor a hangposta rendszer nem találja a listájában a B-számot, amire lakonikusan csak a lent idézett szöveget adja a hívónak.
Ennyi.
Ha kell név, aki ezzel a témával foglalkozik a Matávon belül, mail-ben megadhatom :)
Üdv!
Maus Róbert Péter
mikimaus
|
Előzmény: rainman (2448)
|
|