T.Z.
2002.02.14
|
|
0 0
2206
|
Nagyon jó az összefogalalásod, lehet, ha megjön az igazán jó idő, én is megteszem - mindkét oldallal. Viszont valamit kihagytál belőle :
-Miután a kapaszkodó csavarjait és a belső kilincs műanyag burkolatát eltávolítottad, mielőtt a bolhákat nekiállnál kipattintani, le kell szedni az ajtó reteszelőgombját ( persze Szabikának ha már nincs rajta, értelemszerűen átugorhatja ezt a lépést :-)) ). Ezt egy kis csavarhúzóval tudod megtenni, be kell nyúlni a kis résen, folyamatosan benyomva tartani a pöcköt és a gombot felhúzni. Iszonyú ötletes kis szerkezet, én is elámultam tőle. A visszarakásához kell egy kis ügyesség ( én a vezetőoldali kárpit levételénél már tapasztaltam ), ugyanis van egy recés belső betétje, ami egy összekötő elem a zármozgató rúd és a reteszelőgomb között. Ezt kell középállásban a gombra tenni, majd ügyesen ráhúzni a rúdra. Ez a közbetét szorítja rá a rúdra a gombot, hogy felhúzáskor ne maradjon a kezedben. Érzed is a ráhúzás közben, ahogy megáll, nyitott állapotában teljesen egyvonalban kell lennie a felső borító műanyag fedéllel.
Uhly, utólagos engedelmeddel beillesztettem a 405 dokumentumomba leírásodat, kicsit kiegészítve. Gyűjtöm a dolgokat, már egész sok infóm van az autóról.
Üdv:
Zoli
|
Előzmény: uhly (2191)
|
|