suhodminyák Creative Commons License 2002.02.12 0 0 19
H!
Én a sajátomat a Honda Szallerbeckhez hordom. Visszahívnak, hogy mit találtak, mennyibe fog kerülni - és téyleg annyi lesz. Készségesek, melletük állhatok, amikor dolgoznak a kocsin, de nálul ott is lehet hagyni.
Viszont. Pl. a Schiller Opelnek van a legrosszabb híre, amit valaha hallottam. PL.: Opel Astra 50e km után, túl (gondolom) 4-5 hivatalos olajcserén. Elment a tulaj valahová máshová szervízre. Felemelték az autót, elkezdték leengedni az olajat, de az nem folyt, hanem muttyokban esett ki a teknőből: soha a büdös életben nem cseréték még ki, csak beírták, kiszámlázták. +1: 1 volt kollégám szeme láttára töltötték vissza az eredeti olaját. Szólt. Eztután kelletlenül tettek bele frisset, de többet, mint kellett volna, úgyhogy a túlnyomás szépen megtette a hatását.
A Ford Budaörsről van még kis tapasztalatom. Korrekt hely, bár relatíve drága. Viszont: Egy 15e km-t futott, igen kulturáltan használt escortra azt mondták, (ill. kezdék is csinálni) a lengéscsillapítókat cserélni kell. Mondta a tulaj, hogy azért nézzék már meg, hogy konkrétan milyen állapotban vannak. A diagnosztika szereint mind a négy kiváló állpotban volt.
Bocs a sok negatív kisugárzásért, de amiket hallok, azok döntő többségében durva negatív példák. Nekünk egy autónkat ellopták szépen tisztán, miután szarul megjavították (elemcsere helyett kalapálás, újrafestés, majd beismerés). Szóval erős a gyanú, hogy van összefüggés.
Na még 1 utolsó: Egy nő vett egy audit. Ment haza, és az utcájukban letörte a bal tükröt egy szűken vett kanyarban egy másik autó tükrének segítségével. A foncsor mögül kulcs és forgalmi esett ki. Mára ennyi és még1* bocs a negativizmusért, de ez mennyivel érdekesebb, nem? :-)