MaRTiNuS Creative Commons License 2002.02.10 0 0 5
Mi 1994.10-s Lagunát vettünk 1999-ben és 2001-ben adtuk el. 102ezer km-rel vettük asszem egy 10 ezer után a hátsó dobot cserélni kellett, mert belül elengedtek a hegesztések és zörgött a belseje ez, ha jól emléxem 35ezer volt (nem gyári). Majd jött a 120ezres szerviz ezt egy Renault szervizbe sufniba el tudtuk intézni 30ezerért :) Asszem már ezelőtt volt olyan, hogy mikor elindultunk 3 hengerrel ment. Ez egy idő után egyre többször jelentkezett elvittük a szerelőhöz azt mondta kipucolta az injektorokat most talán jó lesz, de végül egy hosszabb utnál mikor jöttünk haza nem ment az egyik henger ekkor kihívtuk a sárga angyalt ő is úgy látta az injektor halt meg erre mentünk 1km-et és beindult a negyedik henger, a következő héten ki lett cserélve az injektor 18ezer Ft-ért gyárira. Majd mikor eladtuk 140ezer km-mel a jobb hátsó kerékcsapágyat kellett kicserélni, de ezt már a következő tulajra hárítottuk, ennél csak az a bibi, hogy a csapágy mindennel egybe van építve és egy egész akármit kell venni ami közel 50ezerFt. Különben az autó nagyon jó volt. Legkisebb fogyasztása klímával 6.4l volt R15 225/50-es gumikkal! Nagy átlagban 8-at evett, különben a 2.0 8V-ről van szó. Végsebessége 200km/h volt és 195km/h körül vettük a kanyart az M1-esen mikor kijöttünk a kanyarból mindenki takardotott az orrunk elől :) Az autó nagyon kényelmes bár, azért hosszú út alatt ebben is megfájdul az ember hátsója (500km után). Néztünk 16V-est is, de az közel se votl ilyen dinamikus nagyon kellett pörgetni, azt hallottuk a motor és váltó nincs jól összhangba meg a 2.0 16V-es eszi az olajat abba csak valami más szemcsefinomságú vagy m ia jó, mert különben megkajolja (nem akarlak róla lebeszélni, ha nem vették volna meg az orrunk elől a 2.0 16V-est akkor megvettük volna :).

Az autó szerintem nagyon jó, de a 2.0 8V komótos motor kell neki a 2.0 16V vagy a V6 3.0.

Annyit kell róla tudni a Lagunának nagyon esik az ára és szinte eladhatatlan ilyen autót csak az vesz aki tudja, hogy ilyet akar. Mi 1,5 hónap után tudtuk eladni (minden hétvégén jártunk a vásárba vele stb.).

Ha csak városba mész vele megkajolja a 10-12 litert is.

225-ös gumiról annyit túl széles rá, mert bever a dobba, ezt még az előző tulaj rakatta rá, de mondjuk mikor kint voltunk Ausztriában a 270 fokos autópályás kanyarban az Audi és a Merci a szélső sávban ment míg meg a belsőben 160km/h-val :)

Előzmény: Marcus Aurelius (4)