netudGI Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1551
Nálam nem látszanak ezek a képek, de megnéztem őket a cím alapján. Aki feltette őket, az sedan hívő volt, nekem az öt ajtós jobban tetszett. Az első egy második generációs '85-ös 2.0 GLX volt. 200 ekm-nél szálltam ki belőle, műszakilag hibátlan, esztétikailag újszerű volt, pl nem volt kopott az üléshuzat. A negyedik generáció szerintem '92 márciusában kezdődött, és májustól lett széria benne az ABS. Nekem egy '92 végi öt ajtós ezüst metálom volt. Még nem volt benne 140 ezer, amikor ellopták. Nem sokat tévedünk, ha azt állítjuk, hogy jelenleg is ezt a generációt árulják, bár tagadhatatlanul finomítottak a futóművön, fejlesztették a motort, átszabták a hűtő maszkot, stb. Generáció váltás az idén lesz, ha megjelenik a 6-os.

Én nagyobb tengelytávot reméltem tőle. A 626-os jelenleg ugye 261 centit tud, de a 323-as ennyi, meg a Civic, meg egy csomó olyan, amit inkább a kompakt osztályba sorolnánk. A családi autó kategória tengelytávja 270-275 környéke a közelmúltban megjelen kocsiknál (Mondeo, Laguna, C5).

Előzmény: SzaboZE (1547)