sidespin !
Azért olyan nagyon nem kell elkeseredni, mert a 190-es Merci megbízhatóságban torony magasan áll az európai átlag felett. Nekem volt olyanom, imádtam. 7 éves korában lopták el, műhelyt csak 10 ezrenként látott. Soha semmi komoly probléma nem volt vele. Öt ajtós volt, nekem az tetszett jobban. Szenzációs volt a csomagtartója. Tökéletes az ergonómia. Rengeteg jó tulajdonság melett negatívumként emlegethető a kicsit brummogós, ám nyomatékos két literes motor. A kritikusok szerint ebben a kategóriában ennyi pénzért nem szabad motorhangot hallani, csak szélzajt, mondjuk 170 felett. Az akkori diesel-eket nem ajánlom.
Legjobb tudomásom szerint pillanatnyi fogyasztás mérő csak board kampúter formályában van / volt a mazdákban. A '92 végén gyártott 2.0 GLX-emben nem volt. Ez az autó nem a konkurenciához képest volt egy picit kifogásolható, hanem az előző két 626 szériához. 85-től eltűnt a 626-osok környékéről a rozsda, és szinte elpusztíthatatlanok lettek. Saját szememmel láttam 626-os taxit 10 ezres service alkalmával 350 ekm volt benne, motor mint a doxa, belül tipp-topp, meg nem mondtad volna, mennyit gurult már. 92-től pl a futóműben bizonyos robosztus alkatrészeket olyan - robotokkal is szerelhető - gyengébb, ám korszerűbb megoldásokkal helyettesítettek, amik nem a magyar utakra lettek kitalálva, és 20 eFt volt belőle egy darab. Akkor !
Ha egy ilyen 626-osba ülsz bele max. annyi bosszúságod lesz vele, mint egy hasonló korű 190-es csillagossal. Ez olyan rossz ómen ? Az ilyen korú európai kocsikat már autómentő viszi a service bejáratáig, mert nem mindig jutnak el oda saját lábukon. Persze nézd meg vásárlás előtt. Legjobb szakembertől tanácsot kérni. Ha Pesten élsz, vidd el a Reiterbe, ott van két service is, a kettő között az a különbség, hogy egyik jobb, mint a másik. 15 éve ismerem őket, megbízhatsz bennük.
netudGI
:)