netudGI Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1540
Hi !

Netpostman mindent elmondott, amit a Ford Mazda ügyben tudni érdemes, a részletek csak színezik, árnyalják a szomorú valóságot. A 121-est a gömbölyű változat után kivégezték, mert az utód nem volt eladható. Barátaim, amikor először megláttak egyet, és beindították, azonnal szelepet akartak állítani. Aztán mondták nekik, hogy nem kell, ez így jó ... De sajna a 626-osban is voltak olyan "újítások", amik egyértelműen rontottak az összképen. Az én vélemenyem szerint is elhibázott volt a Ford politikája. Felszámolni nyilván nem akarta a céget, de nem hagyott neki elég szabadságot. Mostanában változni látszik a helyzet. Azonban szeretném leszögezni, hogy bármelyik Mazda sokkal jobb minőségű és megbízhatóbb autó volt, nem csak a Fordnál, hanem az egész európai mezőnynél. A 626-os a 92-ben gyártani kezdett szériával volt a mélyponton, akkor az ADAC megbízhatósági statiszikákban a Mercedes 190 szintjére sűlyedt, de azóta ismét feltornászta magát.

Még azt is szeretném elmondani, hogy semmi bajom a gyorsan közlekedőkkel. Én is battyogtam már sztrádán 200 környékén itthon is külföldön is. Átlagban mégis nagypapásan vezetek, mert sokkal többet megyek spórolósan, mint kapkodósan. De nem gondolom, hogy a notóriusan gyorsan közlekedők rossz emberek lennének. Egy 20-al araszolgató sort záróvonalat átlépve megelőzni 40-el szemtelenség, pedig nem gyors hajtás. Szóval lehet kultúráltan is gyorsan menni, meg paraszt módra is lehet bandukolni.

netudGI
:)