Egy Olimpiához feltétlenül szükséges lenne:
Ferihegy III. és IV. (+ gyorsvasút és többsávos gyorsforgalmi út a központba)
Ebből Ferihegy III., a gyorsvasút és a többsávos gyorsforgalmi út a jelen állás szerint néhány éven belül meglesz.
Metro IV. és Metro V.
Ebből a IV. szintén a közeljövő tárgya.
Elővárosi gyorsforgalmi vasúthálózat fejlesztése
Ez már megkezdődött.
Körgy?r? teljes befejezése (beleértve két északi hidat a Dunán) + legalább egy küls? körútrendszer kiépítése
Ez is napirenden van.
Belvárosi parkolólehetőségek bővítése
Folyamatban.
A város főbb útjainak - melyek rosszabb állapotban vannak (Thököly, Bartók B, stb.) - rekonstrukciója,
Folyamatban.
M7, M3, M5, kétsávos 8-as, 6-os országhatárig
Ez is folyamatban van:)
Közműfejlesztés (beleértve a távközlést is)
Ez is folyamatban van, bár a távközlés egyes területein már felzárkóztunk.
Tömegközlekedés fejlesztése (metrón kívül) <>/i
Fantasztikus, minden folyamatban van!:)
Nagyon jó, hogy ezeket mind az olimpia projekt keretébe sorolod, de az a baj, hogy ezeknek az olimpiától teljesen függetlenül meg kell épülni legkésőbb 2015-ig. (Lévén a 2016-os elnyerése esélyesebb.) Vagy szerinted ezekre nem lesz szükség a következő 10-15 évben?
Nem véletlen, hogy egyetlen kis ország sem pályázott Olimpiára
Volt már olimpia Monaco-ban, Helsinkiben, Amszterdamban, de Katalónia sem egy szuperállam, sőt, Dél-Korea sem az. Ausztrália meg csak területileg nagy, a maga 20 millió lakosával nem egy gazdasági nagyhatalom.
A GDP adataid 2 okból nem relevánsak: Athén 1996-ot pályázta meg előbb (érthető okokból), a számaid pedig nem vásárlóerő paritást mutatnak, ami annyit tesz, hogy nem összemérhetőek:)
A létesítményekről és a megvalósíthatóságról tudtommal most készülnek a tervek, amit nem ártana megvárni.