odson forja Creative Commons License 2002.01.22 0 0 246
Naaa! szvsz lassan hagyjuk abba...
:)))
tényleg teljes nyelvi csőd... pl: én nem úgy értettem, ahogy a 300 éves mondatot használtad, mint ahogy legutóbb vélted, hogy értettem. Nem is értem, hogyan érthetted úgy, hogy én úgy értettem, hogy te eredetileg úgy értetted, mindenesetre ezek szerint nem értetted, vagy előzőleg én nem értettem. Vagy most nem értem?
nyekk
két nagyjából egyforma vélekedés-rendszert hegyeztünk ki különböző végein, hogy tudjunk vitatkozni:)
az ELHATÁROLÁSHOZ tartom elégtelennek a művészi minőség értékét, mert ahhoz nem ELÉG objektív mérce. Tagadni meglétét dehogyis tagadom! A fönök idézte def. nem minőségi, hanem funkcionális, ezért használhatóbb, mert az egyértelműbb, hogy a diszkóba nem elsősorban zenei gyönyörködtetésért mennek, a zeneakadémiára meg (elvileg) igen. (a szórakoztatás nem jó, túl nagy kalap, abba tényleg minden belefér) Nem minőségi, hanem funkcionális a különbség, hogy mire szánták a zenét, hogyan jött létre, mekkora "alkotói szabadságfokon", hogyan hallgatjuk, mire használjuk, miféle szerepre lett szánva a kultura egészében. Ezen ismérvek alapján is nehéz különbséget tenni, ugyanakkor meghagyja a lehetőséget, hogy vannak értékes, magas zenei minőségű művek, amelyeket nem kell összemérnünk a kortárs komolyzene legértékesebb (vagy akár blöffgyanús) darabjaival, mert egyszerűen más kategória, más funkció, másért szeretjük, más paradigma: leegyszerüsítve: nem kortárs komolyzene (vagy annak egy válfaja), hanem rockzene (vagy annak egy válfaja) (és ez nem kéne, hogy degradáló legyen). Innét indult a vita.

Biota, Art Zoyd: ismerem, de eszembe nem jutott volna progrocknak elkönyvelni. Igen, nekem ezek már (Henty Cow, Art Bears is) a "határ:)" túloldalán vannak - lehet, hogy el sem kezdünk vitatkozni, ha ezt előbb tisztázzuk?? mindenesetre nem Genesis kategória.

Előzmény: gyere a papához (242)