2.0-ás motort kizárólag Premium vagy XSi felszereltséggel lehet rendelni. Mivel XSi csak 3 ajtósban van (ami egyébként az elözetes elképzeléseimmel ellentétben nagyon szép) ezért ez kiesik, marad a Premium - ha a 2.0-ás motor mellett döntök. Jó hír viszont, hogy Kovácséknál az összes fa lecserélése fémbetétre csak 50e forint. Ha az ember nagyon akarja a 2.0-ás motort ez már egy elviselhetö összeg.
Tegnap kipróbáltam az 1.6-os motort is. Nem rossz, menettulajdonságra kb. ugyanazt tudja vele az autó, mint az összes többi 1.6-os motorral szerelt (kivéve a Honda Civic 1.6 VTI), tehát egyáltalán nem megy nehézkesen. Erös gyorsításkor (és gondolom nagyobb sebességnél emelkedön) azért érzékelhetö, hogy a 2.0-ban több erö van, élvezetesebb vele gyorsulni. Azt azért még át kell gondolni, hogy élvezetesebb-e annyival, hogy 350e forinttal többet kiadjak érte (motor + fémbetétek).
Nem tudja vki megmondani, hogy az XSi-re szerelt 215/50R17-es gumit (ill felnit) "elbírja"-e a normál 307-es? Ugyanis nagyon szépen mutat ez a méret (nem mintha a 205/55R16 csúnya lenne), viszont az XSi-nek sportrugózása van, és nem biztos, hogy a normál rugózás esetén nem érne bele a karosszériába, ha kicsit többen vannak hátul.