szerintem kellett egy kis 'provokacio' ahhoz, hogy igy negy nap utan kirajzolodjek, mekkora a lehetoesege a zenei muefajok atjarhatosaganak elmeleti sikon. van remeny. ehhez viszont az elejetoel kell vegig olvasni a parbeszedeket.
a szab impro kerdeskoerbe nekem ez a lazado/reflektiv/cselekvoe magatartas mindig is bele tartozott.
persze, hogy nem halt meg a jazz. ha figyelmesen olvastal mindenkit, akkor itten senki sem allt meg pusztan m. davisnel. de, attol, hogy oe meghalt, es fripp el, meg nem vitathato, hogy olyan csomopontokat jelentenek az aktiv zenei vilagban, ami pozitiv bazist jelent.
a harom rovat szamomram (metal/szab impro/kcrimson) a legfontosabbakat jelentik. ezert is irtam ezekbe. az elsoe kepviseloei a hetkoznapi eletben is mulatsagos, de allando vitapartnereket jelentenek baszogatasi szinten is (a mult). a masodik a mueveszi habitus csucsformalis megszolalasat (joevoe?), a harmadik pedig a dokumentativ jelent, ami alazattal parosul, mivel egy pusztulo hagyomany letezeseroel van szo. megha a progr KOeTOeSZO miatt is. itt ez a lenyeg.
valaki, -nagyon helyesen- megprobalt egy osszkulturalis rovatot inditani tegnap(esxom, nem en) a kulturak koezoetti atjarhatosagrol/ert. ez jelenik meg a zene teren, talan.
en davist (a zene mellett) elsoesorban ezert favorizalom, es ezert favorizalom a gondolkodo dj-ket is!!! valami toertenik.
amikor korabban itt zornrol kerdeztem, nem veletlen tettem.
mindezzel fuegg oessze, amit a crimson kapcsan andrew kneeling cikkeeben vazol, es "odson forja" hivta fel a figyelmem ra.