SEEN Creative Commons License 2002.01.06 0 0 121
halihaw,

no, ma vezettem egy kicsit a 307-est, ime a tapasztalatok:

- az 1.6-os motor nem huz rosszul, 4 szemellyel is konnyeden tarthato 160-180-as tempo. bar nem kulonosebben sportos (lassan porog fel, gondolom a kiegyensulyozas miatt itt ott hagytak a motoron nehany kg sulyfelesleget), de nem is mondanam lustanak. porgetni kell, szamottevo nyomatek 3000 felett all rendelkezesre. az 5. fokozat meglepoen rugalmas. szerintem kicsit sokat fogyaszt (bar erre egyelore csak kb ertekeket tudok mondani, reszeleteket majd kesobb).
- engem rettentoen zavar, hogy a motor kb 1 mp-cel kesobb reagal a gazpedalra, minthogy azt megnyomjuk! (es ennek semmi koze a felporges sebessegehez, mert utana viszont joval nagyobb vehemenciaval indul neki). talan a digitalis gazpedal mintavetelezese alacsony.
- alapvetoen csend honol az utasterben, de 5000 korul mar hallatja a hangjat a motor is.
- a vegsebeesseg valahol 200 kornyeken lehet, bar bejaratos auto leven nem huzattuk leszabalyozasig, de ugy neztem a motort ki lehetne hajtani addig vagy majdnem addig (5. ben)!
- a futomu eleg kemeny (16"-os felnikkel, 205-os gumival), a kanyarokat is jol turi. nekem tetszett!
- nem tetszik viszont a kormany. nem tul sok visszajelzest ad az utrol raadasul sebessegerzekeny is, szal nem kelt tul direkt hatast. a szivemhez kozelebb allnak a kozvetlenebb kormanyzasu autok
- az elso szelvedo jo nagy, de sokat takarnak az oszlopok. az oldalso tukrok valoszinutlenul kozel vannak a vezetohoz hossziranyban. ha a kormanyt meg hatra is huzzuk, akkor igazan buszvezeto elmenyben lehet reszunk ;)

osszessegeben nem tul sportos, de jol vezetheto az auto! szerintem csaladi autonak jo valasztas

[s]