gpx
2002.01.04
|
|
0 0
30
|
- Az autómárka csak példa volt a nem éppen középszerű termékek reklámjára.
- Lajkó Félixnek CD-je jelent meg, és én ezt (mint a célközönség egyik tagja) a metrón elolvasott reklámból tudtam meg - de látom te erről nem tudsz (valószínű nem érintett meg, mert nem vagy célszegmens)
- Az Oroszországról szóló könyvben erősen érdekelt vagyok, de a könyvismertetőből értesültem, hogy megjelent - pedig egyik-másik irójával személyes kapcsolatban is vagyok. Tudod, az ilyen könyvek kis példányszámban jelennek meg és nem teszik ki szem elé a polcra. Ha nem célirányosan keresed nem fogod megtalálni...
És azt hiszem nekem hiába beszélsz órákat a klaviatúráról, ha engem a monitor érdekel (tudod, célszegmens), esetleg ha valami monitort helyettesítő termékről beszélnél (tudod, a marketing nem terméket, hanem szolgáltatást kínál...) akkor talán nem szakítanálak félbe, hanem odafigyelnék rád...
"A reklám azt hiteti, hogy ez egy információ" - azért azt el tudom dönteni hogy nekem mi információ és mi nem.
A reklámok pedig arra hatnak, akik megoldást keresnek valamire, tehát a figyelmet nem terelik, legfeljebb irányítják. Ha én csokit akarok enni (édességre vágyom) hiába látok pelenka-reklámot nem fogok besz***ni... Nem kell ennyire hűlyének nézni az embereket!
Az a baj, hogy a reklámgyártók nagytöbbsége úgy gondolkodik ahogy te és ezért vannak ennyire szellemtelen és igénytelen reklámok. Legyen színes, harsány, legyen benne meztelen nő meg gyerek, oszt majd rohannak érte a boltba! Fel kellene már fogni, hogy ez nem így működik... |
Előzmény: attigirb (29)
|
|