attigirb Creative Commons License 2002.01.04 0 0 29
Az információ szerzésről: Ha el akarom tüntetni a szemed elől azt a monitort, ami előtt egész nap ülsz, az a legjobb módszer, hogy leülök melléd és órákat beszélek a klaviatúrádról. A monitor ott lesz, de eszedbe sem fog jutni, annyira leköt a klaviatúra problematikája. A reklám és a propaganda is így működik. Eltereli a figyelmedet arról, hogy mire van szükséged = mit keresel valójában.
Az autós témáról oldalakat tudnék írni, de inkább kihagyom. Minden márkának megvannak az ugyanolyan kategóriájú modelljei, és ha az egyik kihoz egy új típust, biztos lehetsz benne, hogy hónapokon belül kihoz a többi is egy hasonlót. Mindegyiket ugyanabban a szélcsatornában tervezik, és majdnem ugyanaz a cég gyártja vagy felügyeli az alkatrészeit.
Állandóan "informálnak" akkor is, ha semmi új nem született. A reklám azt hiteti, hogy ez egy információ. A szövegezés is azt igyekszik hangsúlyozni, hogy Te ezt most tudtad meg. Mivel igyekeznek hatékonyak lenni, sok esetben megfognak egy rakás majmot, akik kül. dőltek volna be (Harry Potter amit olyanok olvasnak akik amúgy szinte semmit, ráadásul ki kellett volna már nőniük akkor is ha falnák a könyveket) de akit érdekel Oroszország gazdasága és olvasni is szokott, könyveket is vesz az megtalálja könyvesbotban a megfelelő címszó alatt. Egyszer amikor amúgy is arra jár.
Lajkó Félixet gyanítom a célközönség ismeri, és keresi a programfüzetekben. Én is úgy szoktam, ha valami érdekel... és asszem egy olyan előadót sem tudok felsorolni akiről reklámból értesültem, még ha van is reklámja. Lajkó Félix amúgy a "reklámhordozó" és nem őt reklámozzák, hanem a produkciót, meg aki támogatja, meg aki szervezte stb.
Dolgozom egy kicsit.
Előzmény: gpx (28)