gpx Creative Commons License 2002.01.03 0 0 17
Tehát itt tartottunk:

" Eh, asszem nem vagyok elég egyértelmű.
A reklámokból nem értesülsz minden elérhető dologról csak arról, amit mindenképp a nyakadba akarnak varrni. Csak a komrsz cuccoknak van
reklámjuk, meg az olyan autóknak mint a TT. Porsche reklámok nincsenek, pedig jó év az amikor többet is eladnak belőle Mo.-on... Ez olyan mintha azt
mondanád, hogy az expresszből el lehet helyezkedni, és a legtuttibb állások nem telnek be apróhirdetés nélkül. A reklámok arra valók, hogy a
középszerű kacatok elkeljenek. A leggagyibb elmegy itt-ott ezt most nem részletezem, a közepe többé-kevésbbé bereklámozva a boltokban, a javának
meg utánajár aki elég igényes, finnyás, tehetős stb.
A reklám haszna az, hogy ne AKARJ utánajárni a legjobbnak; azt az érzést kelti, mintha már megtaláltad volna a meglevőket, am. közül választasz
majd.
Ha holnaptól menne a TV-ben a Rolls-Royce reklám az annyit ártana a hírnevének, hogy sosem verekedné ki magát újra. Manapság is születnek b.jó
márkák, amik szépen kusznak felfelé, és óvakodnak a reklámtól.
Az a legveszélyesebb a reklámban, hogy azt a tévedést erősíti benned, hogy jól tájékozott vagy. Azon már túl vannnak, hogy azt higgyék nem fogsz
rájönni, hogy ez is ilyen vagy olyan, de nem is érdekel senkit, nem ez a lényeg. Még akkor is a hatásuk alatt állsz, amikor directe ellenük igyekszel
fordulni, és magadban információnak nevezed. Ezzel a reklám már be is töltötte a szerepét; innentől tökmindegy, hogy Te magad milyen sört veszel
holnap..."