Macika Creative Commons License 2002.01.03 0 0 470
Sajnos eladtam a lelkemet. Lefoglalóztam a Bravat, mert ma sem érkezett meg a kedvencem (a Thalia, mert olyan csúnya, hogy az már szép :c))) )

2.640.000-ért automata klímás 0 km-es autó. 1.2 SX 16V Limited Eidition 82 LE. Ráadásul keresztben is szélesebb, és hosszában is hosszabb. Nálam sajnos ez a szempont. Azzal vigasztalgatom magam, hogy nem érdekel mennyit bukok rajta, ha 5 évig (vagy a következő, út szélén üresen elszenvedett totálkárig :c(((( ) kényelmese(bbe)n tudok autózni. Sajnos rossz szalonba mentem elsőre, ha a Baumgartnernél kezdtem volna, akkor már tavaly Thaliás lettem volna. Vagy ha nem, akkor is korrekt tájékoztatást kaptam volna.

A pozitívumok, amik a Brava oldalára billentették a mérleget:
1. Automata hőmérsékletszabályzó (fűtés-klíma)
2. Külső digitális hőmérő a műszerfalon.
3. Normális helyen vannak az ablakemelők.
4. Keresztben legalább 7 cm, hosszában legalább 10 cm-re több helyem van és be tudok ülni magam mögé.
5. Állítható magasságú a vezetőülés, nemcsak a kormány.
6. Olyan a rádió, amiért nem érdemes feltörni az autót, ui. más autóban nem használható (ellentétben a Philips-sel, ami a Thaliában van).
7. Bár kisebb a csomagtér (380 l), de osztva dönthető hátsó ülés, és nagyobb dolgok is beférnek a csapott hátnak köszönhetően (ezt a Suzuki Sedanban találtam hibának, sajnos a Thalia sem igazán „nagyszájú”).
8. Olcsóbb 135e Ft-tal.
9. 1 év ingyen CASCO
10. Egész életre (névre) szóló AGIP chipkártya, amivel a mindenkori benzinár alatt tankolhatok 5 Ft-tal.
11. Esztétikailag is sokkal dizájnosabb, bár ezt szándékosan hagytam utoljára, nem annyira fontos, mivel a Thalia meg különleges.

A mérleg másik serpenyőjében volt:
1. Sokkal erősebb motor, hozzá könnyebb kasztni.
2. Menet közben záródó centrálzár (ezt sajnálom igazán).
3. Késleltetett kioltású belső világítás.
4. Hátsó középső 3 pontos biztonsági öv (bár ez lehet, hogy nem akkora előny, mint ahogy gondolom).
5. 1 évvel hosszabb gyári garancia.
6. 2002-es forgalombahlyezésű autó
7. 140 literrel nagyobb csomagtér, kisebb szájjal.
8. 30 ezres szervizciklus, szemben a Brava 20 ezresével.
9. Ingyen téligumik (vagy más biztonsági dolog 100e Ft értékben).
10. Ingyen beszerelték volna a Nokia autósszettemet.

December 10. óta éjjel-nappal a döntésen rágódtam, ez a két típus lett döntős és végül is a Brava maradt állva.

Holnap lesz a nagy mérkőzés, vissza akarom kapni a 200e Ft előleget a Renaulttól, amit azonnal viszek tovább a Fiathoz.

Ha megengeditek, hogy négycsíkosként írjak a rombuszos topicba, akkor majd megosztom a Brava tapasztalatait Veletek.

Előzmény: Puhos (469)