fastcar Creative Commons License 2001.12.07 0 0 51
Sajnos ez a részvénycsere megnevezés csak egy eufémikus jelzö. A valóságban ez ténylegesen uralmat (ha nem is totálisat, de stratégiai mértéküt) jelent a GM részéröl a Fiat felett.

Abban Boróval kell egyet értsek, hogy nem lesz a Caddy NorthStarnál nagyobb motor a Thesisben sem, a hengerlekapcsolást is a NorthStar tudta elsöként, mégha nem is reklámozták agyon (legalább is itt Európában. Illetve mégis talán a 750-es BMW-ben létezett egy meghibásodási tartalékprogram ilyen funkcióval korábban).

QC-t helyesbítve, a TS motor 87 óta van többé-kevésbé jelenlegi formájában a piacon nagyszériás gyártásban. (Korábban is voltak már egyes modellek ilyen technikával, a szabadalmat 1911-ben jelentette be az A.L.F.A. a kétgyertyás gyújtásra!!!) A benne alkalmazott változó vezérlés pedig megelözte a Honda VTEC-jét is, bár ezt csak kevesen tudják, illetve a változó szívócsö hossz is hamarabb szerepelt, mint a VVT-i a Toyotánál.

Sajnos a konszern a 80-as években és a 90-es évek elején sokat ártott a márkáknak, és most keményen dolgoznia kell minden egyes vevöért, illetve, hogy visszajuttassa a Lanciát és az Alfát arra a helyre, ahova tartoztak.