Boró12 Creative Commons License 2001.12.03 0 0 35
Kedves Millennium!

Az aggodalmaid jelentős része indolkolt. Én a Maseratit leszámítva ugyan nem szívesen ülnék olasz autóba, ám őszintén drukkolok, hogy az olasz gyártóknak sikerüljön megőrizniük markáns arculatukat. Sajnos úgy tűnik, ez nemigen sikerül...

A nagyobb modellek miatt nem kell aggódni. A GM olyan magas szintű technológiákkal rendelkezik, amelynek az olaszok vagy egyáltalán nincsenek a birtokában, vagy nem volnának képesek megfizethető áron piacra dobni. A GM segítsége nélkül nagyon nehéz volna eredményeket elérni a felsőbb kategóriákban.

Kedves QuadCam!

"a kiváló TS motorokat gagyi Ecotecre akarják cserélni"

Sajnos az újabb európai motorokról lemaradtam... Elmondanád, miért annyival jobb egy TS motor, mint egy Ecotec? Ugyanolyan teljesítmény mellett kevesebbet fogyaszt talán, esetleg érzelmi okai vannak az elutasításnak? (a kérdés komoly és iróniától mentes) A nyár folyamán vezettem egy Alfa 156 bérautót (lásd: japán-német topic) 1.6 motorral - sok jót a motorról nem tudnék mondani...

Kedves bizarro!

"Valahol azt olvastam ,hogy a Lancia Thesis-nek van tervezendoben egy
GM V8-as ,kb. 5L-es hengerurtartalommal .......
No ,hogy ez igaz-e vagy sem ,az meg a jovo titka !?"

A magam részéről erősen kétlem, hogy nagyobb motort fog kapni a Thesis, mint a 4.6 literes Cadillac NorthStar...

Kedves okidoki!

"A GM most fejleszt egy asszem négyliteres V8-at, ezt kapja meg a többi márka."

Erősen kétlem, hogy egy ilyen motort most fejlesztenének... Az Olds Aurora már most is egy ultramodern, változó szelepvezérléses, 4.0 literes V8 motorral jár, amely abszolút alkalmas a luxusautós igények kielégítésére (halkabb a Mercedes S500 motorjánál). Ráadásul az új SUV-k alapját jelentő, frissen kifejlesztett, szintén változó szelepvezérléses I6 motor (4.2 liter, 270 lóerő) a maga 1200-tól 5600-ig szolgáltatott 90 %-nyi nyomatékával és alacsony fogyasztásával jelenleg világverő...

Boró