hgl005 Creative Commons License 2001.11.30 0 0 1357
pedig minden tovabbi nelkul igaz lehet a mai motoroknak egy rakfenejuk van a normalis olaj....

a hidrotokes motorok a mukodesi elvukbol adodoan kenyesebbek a jo olajra tehat nem csak arra ,hogy mikor cserel benne az ember olajat hanem arra is ,hogy mit tesz bele...
telen erdemes pl 0 vagy 5w-40vagy 50 est hasznalni meghalalja a hideg moci

egyebkent a mobil jo de ha az ember nem akar dragat es megis jot akkor amerikai olajakbol a csucsokat hasznalja...valvoline penzoil...stb.
bevélnak...es nem horror az aruk mint pl a castrol...
de jo az esso ultron is...

ha akar az ember megspekelheti egy kis metabonddal is ....
nekem olyan motorjaim birtak mar ki erdekes dolgokat amikrol nem is gondoltam volna...

a jo olajrol csak annyit ,hogy a egyel ezelotti clio rxi-m 6500 nál szabályoz le de miutan megkapta a 5w-50 es olajat egy kis metabonddal...
neha felment 7500 ra is nem azert mert az elektronika nem szabalyzott volna le most is 6500 nal de olyan konnyen porgott a moci,hogy a tehetetlenseg reven meg megporogte uresen azt a plussz 1000-et....

nem fogyasztotta az olajat es a kompresszioval sem volt semmi gond....

egy regebbi renault megane coupem pedig 165000 nel volt szetszedeve hengerfej miatt es egy deka valla sem volt a hengernek....marpedig az nagyon jo....

miller

Előzmény: sansalvador (1356)