Hello!
1: A cikk mondanivalója sajnos nagyon is valóságos dolgokról beszél. Lehet szeretni Csikós Zsoltot, meg lehet nem szeretni is. Én nem is ismerem :). Elég elolvasni egy használtautó katalógust.
3: Én a saját tapasztalataim alapján nem merek ilyen széleskörűen általános megállapítást tenni :) Vagy legalábbis hozzátenném hogy én így tapasztaltam, de tudok róla hogy sokan mások meg máshogy :)
4: A Toyota tudtommal úgy méretezte az akkumlátorokat, hogy a Prius-t kiszolgálják.
Egy egyszerű szűröt meg nem kéne hasonlítani egy igen fejlett akkumlátorhoz. A Prius meg rétegmodell, nem úgy mint a 607, én pedig olyan piacról írtam, amely olyan vevőkkel van !tele!, akik hajlandóak fizetni. Szerintem a Prius egyik piacon se ez a kategória. Ha a Peugeot ki tudta volna olyan szintre fejleszteni a szűrőrendszerét, hogy elég legyen annyi időnként cserélni, mint a benzines, vagy diesel autók hagyományos katalizátorát, eszébe nem jutna ingyen cserélgetni szerintem.
"A világ autógyártása általában a modern technológiák felé indul, azokat fogja előtérbe helyezni, sőt ezt egyszerű emberi igények diktálják"
Ezzel a mondattal az a baj hogy a modern technológiák alkalmazását nem az !egyszerű emberi igények! diktálják.
flakkon