capa Creative Commons License 2001.11.23 0 0 1264
FanTamás!

Az biztos, hogy az az olajszint/nyomásmérő műszer.

Szóval, ha ráadom a gyújtást, kilendul a mutató, úgy 3/4-4/5-ig (1000 km-rel ezelőtt volt olajcsere, azóta ez nem változott), majd pár másodperc múlva, ha addig nem indítózok, el kezd remegni a mutató, és jobbra-balra mozog. Bár nem tudom, miért van ez így - valaki tudja esetleg? -, de szerintem ez normális jelenség. Amikor már beindult a motor, utána már nem mutat semmit a műszer. Mondjuk ez valahol érthető is, hiszen az olaj mennyiségét még a motor beindulása előtt kell(ene) leellenőrizni... Tehát hangsúlyozom, szerintem ez a normális működése a műszernek.
Ugyanakkor elképzelhetőnek tartom azt is - mert tudtommal az SRI-kben volt ilyen -, hogy neked egy kombinált, azaz olajszintet és olajhőmérsékletet mutató egységed van. Ebben az esetben a motor beindulása után már nem az olajszintet, hanem a hőfokot mutatja.

Előzmény: FanTamás (1255)