vinettu Creative Commons License 2001.11.19 0 0 380
Hát az úgy volt,...:)
Szóval Bp-ről tartottam hazafelé (Gyöngyös). Van egy hely a pályán Hatvannál, ahol elég húzós az emelkedő. Ott általában az élvezetek halmozásaképpen 130-ról indulok és 160-nál fejezem be. (mióta a DI van, azóta van meg az a furcsa tulajdonságom, hogy csak emelkedőn felfelé szeretek gyorsan menni:)) )
Szóval Peugeot-lámpát láttam mögöttem erősen közelíteni a belső sávban amikor nekiláttam a szokásos emelkedőleküzdési műveletnek. A lámpa egyre lassabban közeledett, végül megállt mögöttem 3 kocsihosszra. Ez volt kb 160-nál. Innen sem én, sem ő nem tudott többet. Kicsit lassítottam, elémkerült, ekkor láttam, hogy 307. Kimentem mögé a busz miatt -ami miatt egyébként a lassítást követtem el- és újra felvettem a tempót. Az emelkedő után tovább gyorsított úgy kb 170-180 közé, egy darabig mentem, aztán vége lett a pályának és jött a gyógyautózás. Ennyi. 1.4-es nem bírta volna ezt, a 2 literes meg el tudott volna menni ezért gondoltam, hogy 1.6-os. Igazából nem is ide tartozna a téma (diesel vs benzines), de ezt a HDI verziójával is meg lehetett volna csinálni nem gondolod?
Előzmény: Az Utolsó Európai (379)