micu Creative Commons License 2001.11.19 0 0 62
Szvsz ha a szörnyeket tudja mozgatni az állapottérben és le tudja képezni a képernyőre akkor már az sem okozhat különösebb nehézséget hogy pályát rajzoljon az állapottér alapján. De ha kézzel rajzolja meg az biztos hogy szebb lesz. De ahhoz az is kell hogy a ketyere megfelelő minőségű grafikát tudjon produlkálni, egy pici felbontású monokróm képernyőn nem sok mozgástered van, az egyes pályákon inkább a felbukkanó szörnyekkel kapcsolatban lehet újdonságokat produkálni. Én pl anno gondolkodtam egy ilyenen (de soha nem volt időm megcsinálni) abban a magasabb pályákon lettek volna pl amőbák is amik lassabban mozognak ugyan de át tudnak folyni a falakon. Egyébként gyenge grafikával rendelkező játékokkal kapcsolatban érdemes megnézni a Sinclair ZX Spectrum játékait, egész színvonalas dolgokat tudtak művelni anno 256x192 monokróm képernyőn, az ottani grafikai megoldások a mai mobilokon is érdekesek lehetnek. És emulátor is van rá, Pl xzx ami linux és win32 alatt is műxik.
Előzmény: Denevér (61)