Minden vágyad ilyen hamar teljesüljön.
Nekem az a véleményem, hogy a szuperretesz funkció nem az amiről itt a vita folyik. Szerintem az autót minden esetben ki lehet nyitni belülről. Az a fajta szuperretesz amiről itt irtatok néhány riasztó-zár kombináció szolgáltatása. Szerintem elég komolytalan, bár lehet hogy néhány másodpercre zavarba hozza a tolvajt. Ekkor azomban nem bezáráskor, hanem a beülés után a késleltett riasztáskor zár be az autó és hozza rá a frászt a tolvajra. Ez néhány másodpercig jó lehet, de utána nem szívesen látnám azt az autót amiből egy ilyen pánikolás után kibarmolja magát a mókus. A 307 be ilyen zár nincs. Van viszont a 607 Pack ba.
Az amit a 307 ben és általában az autókban szuperretesznek hívnak, az a kocsi feltörését hivatott akadályozni, mégpedig úgy, hogy a záráskor a zárszerkezet mozgató mechanizmusát egy kis szervó elemeli a külső zárakat működtető szerkezettől vagy egy plussz (nyelvvel) retesszel is bezárja. Ebben az esetben ha megerőszakolják a zárat(elroppantják, vagy valamilyen szerszámmal elfordítják) akkor a zár üresen forog mert nem ér hozzá a működtető rudazathoz, vagy elfordul de a második reteszt nem mozgatja. Ha bezárod az autót működésba lép a retesz, ha három mp. en belül újra lenyomod a távvezérlő gombját akkor oldja a reteszt, de zárva marad az autó. Ha 5mp után nyomod meg a gombot akkor dudál, és villog de ennek már nincs köze a reteszhez. Ez a funkció a kocsi könnyebb megtalálását szolgálja pl. egy nagyobb bevásárlóközpont parkolójában este vagy egy parkolóházban. Ilyenkor dudál, villogtatja 20mp-ig az irányjelzőket és felkapcsolja 30mp re a belső világítást anélkül, hogy bármit csinálna a zárral.
Ha belülről szállnál ki akkor a kilincs először oldja a reteszt és ezért kinyílik. Ez persze egy mozdulaton belül így nem veszed észre csak azt, hogy kinyílik. Ha épp meghal az akksi akkor viszont bennmaradsz az autóba, mer az elemelt rudazatot nem tolja vissza a szerkezethez és ezért nem nyithatóaz ajtó.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv: knbm